expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, March 11, 2015

Mata Tidak Berhijab - Zulkifli Ahmad Idrus : Bayang kan tidak berhijab itu kita.

Zulkifli Ahmad Idrus? Kenal? bukan ustaz Ahmad Idrus ya. hihi.
selamat pagi, assalamualikum!

dalam dunia ni kita kongsi dengan makhluk Allah dari alam lain yang sama kategorinya dari jahat-baik tapi mengikut skala yang berlainan. Tak semua orang boleh lihat alam lain, dan abang zul / apak ni boleh melihat! bayangkan...



Beliau seorang yang hebat, anugerah tu yang tak semua orang ada, Kalau ada tak semua orang mampu, tapi kehebatan yang dia ada dia share dengan semua orang melalui penulisan. ni kategori hebat betul!
boleh tengok Fan Page Facebook beliau DISINI.

. Jujurnya penulisan pertama aku kenal melalui Blog abg zul sendiri DISINI.
 Dari semalam dah habis aku scroll blog beliau penulisannya santai meremangkan bulu roma tapi semakin mata berair semakin laju aku scroll next post.
ya! dari dari tingkatan 1 aku peminat tegar genre seram bagi aku kalau buku abang zul / apak ni di wayangkan mesti kategori 18SG, P13 , 

Main sourcesnya yang aku sendiri akan hunting tak lama lagi..
 (lepas dapat baucer buku BB1M ke? hihi)
adalah beliau memiliki buku sendiri. Boleh rujuk di MPHonline / JSadiwarna / E-book
yang ni abg zul list up sendiri so tak da tipu-tipu ni :

Credit to KBBA selection group.

Kalau rasa dah bosan dengan novel suami ku incik perfect 11,
 boleh lah meremangkan bulu roma asah otak dengan penulisan ni.
okay bye see you when i see you.


Copyright© All Rights Reserved akmaredoz.blogspot.com