expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, April 18, 2014

Usik-usik dia..Suka!

Dahulunya jika saya memandu,
bukan main dia usik saya.
"Abang! sini la nak ambil gambar!"
Kena pula waktu nak ambil gambar, di setnya timer,
Alahai, mau kena toleh lama, risau kereta kat depan ha!
Saya nak fokus memandu, yelah kan, pemanduan kena berhemah,
bawa pula si anak dara pakcik akob nie, haish.
Makin kerap bergambar di dalam kereta, saya seolah-olah mahir
waktu hendak melayan karenahnya nak bergambar sama.
Yelah, katanya moment, dari Utara ke Selatan, mesti mahu abadikan
kenangan dalam perjalanan.
Tapi dia takut kalau saya ngusik dia memandu, keras macam batu, fokus saja 
kat depan. Haha!
Semalam, giliran saya pula kenakan dia, 
Tak fokus dia memandu, nak usik saja, di marahnya saya. Haha!
Sukalah saya, lagi marah, lagi saya nyakat dia.
Sampai terkeluar muka tension dia tu, omey!
Nur Kema Nur Kema, suka buat abang geram!
Tengok lah muka yang fokus memandu dan terpaksa toleh sebab nak
bergambar. Huu.

"Senyum paksa ke yang!"

Jadi, kalau nak ngusik pasangan anda waktu memandu tu, pastikan pasangan anda
memang extreme berselfie! 
Selamat Memandu guys! Selamat Berhujung Minggu.

#sufyan


Copyright© All Rights Reserved akmaredoz.blogspot.com