expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday, July 7, 2013

#episod4 #officiallyfirstdate :D

aku syak mesti ramai stalker yang ternanti-nanti kejadian sabtu.aku dengan berbesar hatinya ingin berkongsi kebahagiaan kahkah.baru bangun tidur ni. and the best part as blogger. tulis masa panas! :D alkisahnya saya dating semalam kihkih officially date after officially declararation mula-mula nak keluar rumah ja, jumpa dekat luar.bila dia cakap nak ambil kat rumah menung kejap then bila dia bagi satu ayat. lama duk menung lagi "kalau nak ikutkan, memang saya kena jumpa parents kamu dulu". bukan hape aku setakat ni pernah bawak balik sorang and takda jodoh.taknak lah bagi harapan dengan mak ayah lagi. tapi at last challenge accepted! sebabnya aku pikir positif kami patut start dgn cara elok. jodoh belakang kira. when im decided that aku tahu aku dah betul-betul sayang dia. and now here i screaming loudly.
I LOVE HIM!
 gila bapak dupdapdupdap! and luckily respon family semua baik :) aku tahu dorang pun nak aku happy. and nak yang terbaik untuk aku. big tanx untuk mak. okay disebabkan aku bagitahu last minit. kami tak sempat masak. jemput minum anda makan bubur kacang je then dia gi jumpa ayah aku "pakcik saya nak bawak akma keluar kejap" *drama* kami pun pegi makang nasi kukus ayam bakar then dah kenyang pergi bercandah tepi pantai. ulala! lama tak lama tapi cukup untuk mengubati rindu dan membisikkan kata cinta. cewahh dah boleh muntah dah! 
mari kita cuci mata bersama, sikit jelah boleh share kahkah! terima kasih tripod :)

thanks sayang drive ke pd, jumpa parents i, spent time sesama! will love you more.

Copyright© All Rights Reserved akmaredoz.blogspot.com