expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, June 21, 2013

teman tapi mesra.

okelah tak tahan lah hati berbunga-bunga sangat.
dah lama jugak tak berbunga gini. 
kira-kira tolak tambah macam setahun gitu lah.
okay cerita bermula begini, saya stress memikirkan cuti yang begitu sekejap kerana tanggungjawab
dia sedang amek angin dekat luar.
pastu aku cakap eh tak ingat lah aku cakap cemana. 
kiranya macam gurau-gurau.
pastu dia cakap " kalau you nak jumpa boleh je, i pun dah kat luar"
weh gila aku ade paper 8.30 pagi mase tu jam pukul 11malam.
tapi nak pendekkan cerita. pernah tak anda berasa selesa, suka dan nak jumpa selalu.
dan aku cakap "jom" begitu lah :)
macam biasa duk cerita pasal family, pasal ex, pastu temenung macam ikan temenung :p
pastu pusing-pusing aku kira banyak jugak minyak kete dia habis ++ tol tanpa sebab lagi.
hahaha comel pulak kan.
and lastly kami lepak di jambatan putrajaya tempat manusia tak tido cam kami berkumpul.
tup tup pukul 4 baru balik hah yg ni aku izinkan korang ckp aku gila
. hai hai tu pertemuan kali ke-3 sebenarnya selepas chat time & sushi king.
and still he is not my boyfriend okay stalker :p.
aku syak dia bukan macam jantan lain kejap je dah ajak couple.
like i always see him. he is cool dan pemalu :)
sexy kan dia :* hahaha. aku capai sweater pakai selipo terus kelua. sakai much :)



Copyright© All Rights Reserved akmaredoz.blogspot.com